♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۱

چقدر ساده...

من چِه ساده ام کِه 

ُُگُمان میکنم اگر نَباشَم

دلی بَرایَم تنگ میشود...

اما

حَقیقَت این است کِه...

اگر نَباشَم، فَقَط نیستَم....

هَمیـــــن..!!!

 4

نظرات (۳)

سلام
مطمئنا اینطور نیست
حتی اگه کسی دلتنگیش رو  نشون نده، دلیلی بر عدم دلتنگی نیست
اگر نباشم، نیستم و دل خیلی ها دلتنگم می شود
شاد باشید و مثبت فکر کنید

یاعلی

اگر نباشی ...
دلم
نه
دلمان برایت تنگ میشود
تا بوده همین بوده...
ممنون از دعوت شما موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">