♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۲
  • ۰

بسلامتی کفتر باز

بسلامتیه کفتر بازی که بخاطر کفتراش با تموم همسایه ها هاشون قهره

بسلامتیه کفتر بازی که صبح زود تنگ غروب تو جیز گرما تو سوز و سرما میره بالا بوم به عشقه کفتراش

بسلامتیه کفتربازی که رفیقاش ترکش کردن ولی کفتراش نه

بسلامتیه کفتری که رو بوم غریبه ها نمیشینه تا دل صاحابش نشکنه

{کفترتم رفیق}

نظرات (۱۹)

  • دخمل بد ♡♡♡
  • نه بابا....سرم چرا شلوغ باشه....این چاقی اثرات پارساله من هنور درگیرشم...
    الانم که امتحانای دانشگاست طوری میخونم فقط پاس شم....سد اصلی کنکور 
    بود که الحمدلله ردش کردم.....
    پاسخ:
    خداروشکر
    افرین
  • دخمل بد ♡♡♡
  • این کامنتو الان دیدم همیشه 6 بیدار میشم.....کلا خوابم زیاد نیست
    شبام 1 و اینا میخوابم....صبحا میرم ورزش...این کنکوره لعنتی طول و
    عرضمونو یکی کرد.....
    پاسخ:
    اوه اوه
    معلمومه کاملا باید امسال سرتون شلوغ باشه از انواع کتاب های معمولی تا تست و...
    منم کم خواب هستم یعنی تمام روز بیرونم شب از ساعت هشت تا پنج صبح درس میخونم
    ولی بعد امتحان میخوابیم تا فرداش خخخخ.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • منظورم کریم آقا نیست......یاکریم....یا همون قمری
    تا حالا نشنیدین کلمه "یاکریم" رو.....
    خدایی اگه برداشتتون آقا کریم بوده که خیلی بامزه برداشت کردین
    پاسخ:
    سلام
    اره شنیدم کلمه یاکریم رو , ولی فکر نمیکردم منظورتون قمری بوده یا همون موسی کو تقی.
    نه اصلا فکر نمیکردم اقا کریم باشه.
    چقدر زود از خواب پا میشین؟!؟
  • دخمل بد ♡♡♡
  • اوخی...الهی...الهیییییی......
    ما کفتر نداریم اما چندتا یا کریم همش میومدن تو حیاطمون ماهم واسشون یه لونه ساختیم الان دیگه
    با ما زندگی میکنن...هههههه....
    پاسخ:
    کریم میومدن حیاطتون؟؟
  • دخمل بد ♡♡♡
  • اوخی...الهی...الهیییییی......
    ما کفتر نداریم اما چندتا یا کریم همش میومدن تو حیاطمون ماهم واسشون یه لونه ساختیم الان دیگه
    با ما زندگی میکنن...هههههه....
    پاسخ:
    بنظر اینو دوباره کپی دادین!!؟!
    به سلامتی با معرفتا

    سلام
    نگهداری حیوان در منزل خوبه مخصوصا پرنده اما کفتر بازی خوب نیست

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از حضورتان
    من کفتر باز نیستم چند تا کفتر خونه نگه داری میکنم.

  • انسان نیازمند
  • خخخخخخ

    سپاس

    درپناه خدا
    کفتر بازی یکی از کارهای مکروه نگید تورو خدا
    یه چیزهای خوبی نشنیدم از این کار
    استغفرالله به امام رضا نسبت ندید
    پاسخ:
    سلام
    اونجوریم نیستیم بریم پشت بوم بریم سوت سوت کنیم خخخخ
    یه 7 الی 8 تایی هست تو خونه نگه داری میکنیم.
    عه خودم بچه مشهدم شنیدم امام رضا عاشق کفتره,
    پس چرا حرم امام رضا پر از کفتره؟؟
    سلام
    میدونم
    ولی بدترین کار ممکنه متنفرم از کفتر بازی
    پاسخ:
    نه اینجور نگید خواهشا
    امام رضا هم جزء کفتر بازان است.
    خب من خودم کفتر دارم ولی تا حالا 2 بار بیشتر پشت بوم نشدم.
    خیلی کم میزارم پرواز کنن.
    کفتر بازی دیگه چیه!!!؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    یعنی واقعا نمیدونید؟
    گوگل سرچ کنید.
    منم کفترتم ریفیق...
    پاسخ:
    عزیزین...
    درود.
    به سلامتی حیوون ها که معرفتشون از آدم ها بیشتره.
    سلام
    ما هم کفترتیم رفیق
    موفق باشید


  • سعید ابراهیمی
  • بسلامتی.....
    سلام
    وب خوبی دارید
    اگه باتبادل لینک موافقی منو با اسم (دهکده انسانهای خاص )لینک کن بعدخبربده لینکت کنم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتان
    با افتخار لینک هستید, شما را هم اطلاع دادیم.
    پاسخ:
    مرسی
    {کفترتم رفیق}
    پاسخ:
    همچنین
    سلام
    موفق وسربلند باشید
    یاعلی
    به سلامتی کفتری که وقتی همشونو فروختم برگشت انقدر نشست رو پشت بوم که صید گربه شد اما رو بوم کس دیگه ای نرفت (خاطره ای از سال 86)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">