♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۰

تماشای غروب

به‌وقتِ دلتنگی
فرقی نمی‌کند کجا باشی :
پشتِ پنجره‌ی اتاقی در پاریس
میانِ ازدحامِ خیابانی در تهران
یا روی پُلی معلّق در جنگل‌های اِفریقا ..
به‌ هر حال ،
حتمن غروبی برای تماشا خواهی یافت !


"رضا کاظمی"

دونه دونه

  • ۹۴/۰۲/۲۶
  • شایان oـ0

اس ام اس

دلتنگی

عکس غروب

غروب

نظرات (۱۶)

khbartar.blog.ir. ..بچه های خوبی داره....به نظرم بیاین...الانم اکثرا انن
نظرات و بخونین بیشتر آشنا میشین.....
پاسخ:
سایت جالبی بود دیدن کردم...
ایشالله سر فرصت ثبت نام میکنم.
مرسی.....من منظورم از دوستان، همون دوستای خانواده برتر بود....
پاسخ:
لطفا ادرس سایت رو بزارین.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • آثار جرم خودتونو پاک کردین ماله منو گذاشتین......ههههههه....دی....
    بابا پاکشون کنید.....
    پاسخ:
    به وقتش چشم الان وقت ندارم.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • ان شدید لطفا 5 تا کامنت آخرو پاک کنید
    فردا دوستان فک میکنن من شاس میزنم....
    پاسخ:
    شاس میزنین؟
    شاید پاک کنم,هنوز اون دسته از ادم ها ادم ازار وب من نیومدن.
    مثل وب بلاگفای من.
    من اول فکر کردم یکی از اونا هستین خواستم ای پی تون رو بدم پلیس فتا بعد دیدم نیستین.
    من برم شام
    یاعلی.
    آدرسشو نداشتم.....ازشون پرسیدم شما جواب دادین منو گیج کردین....
    پاسخ:
    خب از خودم درخواست میکردین ادرس وبلاگشون رو بهتون بدم.
    راستی اون نظرتونم الان دیدم تایید کردم.
    والا من نفهمیدم چی شد؟؟؟؟ ولی فک کنم شما اشتباها میخواستین واسه
    یه نفر دیگه جواب بنویشین واسه من نوشتین...چون الان دیدم جوابو پاک کردین....
    پاسخ:
    نه من فکر کردم اون نظرتون مربوط به من میشه,جواب دادم الان که فهمیدم مال من نیست
    حذف کردم جواب رو.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • من اون کامنتو به خانم زهرا میم نوشتم شما چرا جواب دادین؟؟؟
    اسکل کردی منو برادر؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خب شما میرفتین وبشون براشون نظر میزاشتین خب؟!؟
    چرا اومدین از اینجا براشون نظر میزارین؟!؟ خخخخ
    بابا دم شما گرم خخخخ
    حذف کردم پاسخ خودم رو.
    بله.....مگه شما خانوم زهرا م خانواده برتر نیستین؟
    پاسخ:
    خخخخخ
    از اولم فکر میکردم اشتباه گرفتین,خیر من شایان هستم از خانواده برتر هم نیستیم.
    بنظر من هیمن حرفو به یکی دیگه ام گفتم.
  • دخمل بد ♡♡♡♡
  • O-o
    چییییییی؟؟؟؟؟؟ پس اسم "شایان " چیه گوشه وب؟؟؟؟
    اینجا مگه دونه دونه نیس؟؟؟؟ بابت درسام به اون سختی گیج نشدم
    ولی الا دارم شیش و هشت میزنم.....خخخخخخ
    پاسخ:
    عزیزم چرا خودتون رو الکی گیچ میکنید؟!؟
    این وبلاگم تو بیان بلاگ هست اون یکی دیگه که تو لیست پیوندهام هست بلاگفا هست.
    خودتون دارین خودتون رو گیچ میکنید

    راستی این وب رو از کجا پیدا کردین؟!؟؟
    ( یکی از سوالاتی هست که مخم رو درگیر کرده.و بنظرم شمامنو میشناسین اره؟؟!)
    هیچی مثه تماشای غروب نمیشه...
  • دخمل بد به زهرا م
  • سلام، خوبین؟؟؟؟ شمام وب دارین؟؟؟؟ آدرس بدین تا بیام
    من وب آقا آیدینم تازه پیدا کردم ولی جوابمو ندادن...مث اینکه لایق
    ندونستن به وبشون سر بزنم.....شما اگه دوست دارین آدرس بدین میام.....
  • دخمل بد ♡♡♡
  • سلام....اما من غروبو فقط وقتی دوست دارم که از ساحل دریا بخوام بهش نگاه کنم....!

    پاسخ:
    سلام
    اره از ساحل خیلی جالبه منم اینگونه دوست دارم.
    دلتنگی خود غروبی دلگیر است...
     کاشکی ادم خودش جایی باشه که دلش اونجا اسیره .....


    با یه مطلب جدید وبلاگم به روزشد....
    پاسخ:
    سلام
    حتما سر میزنیم.
    سلام
     آره واقعاً ، توی سربازی تجربه شده
    به وقت دلتنگی
    حتی اگر صد نفر هم دور و برت باشن
    باز احساس دلتنگی میکنی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">