♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۴
  • ۰

ماهی

ماهی دونه دونه

نظرات (۱۵)

جواب نظر دهنده ای به نام "دانه ها سفید برف"
سلام
اره من شایان مدیر وبلاگ دونه دونه بلاگفا هستم,
ابجی فعلا اومدم بیان بلاگ تا بلگفا باز بشه.
شما اینجا رو از کجا پیدا کردین؟؟
خواهشا اینجا نظر بدین ,خصوصی ندین نمیتونم عمومیش کنم.

  • محمود شاهسواری
  • با سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگر مایلی بیا تبادل لینک کنیم با www.fastdownload.blog.irلطفا ما را با نام سریع دانلود ثبت کنید
    دل من ...

    عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد

    شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد.

    میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد.



    عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد

    شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد.

    میلاد حضرت عباس(ع) مبارک باد.



    ای کاش یاد بگیریم
    واسه خالی کردن خودمون
    کسی رو لبریز نکنیم...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • السلام علیک یا سبط یاسین وطه!

    السلام علیک یا مولود لؤلؤ و مرجان!


    سلام بر تو ای صاحب فجر و شب‏های ده‏گانه!

    السلام علیک، یا عشق!


    سلام، سومین انعکاس عکس خدا در آیینه خاک!

     

    سلام، خون منتشر خدا در رگهای زمین!


    سلام، معنای مرد!


    سلام، تجسّم صبر!


    سلام، اسطوره شهادت!


    کربلا قلب زمین است و عاشورا قلب زمان.


    و تو زاده شده‏ای تا در نقطه عطف جهان، خون گرمت را به رگ‏های خاک

    بسپاری و قلب عشق را به تپیدن وا داری.


    سلام، ای آن که طنین نامت، چشمه‏های اشک را بیدار می‏کند.


    سلام، ای آنکه سبزی باغچه‏ ها از سرخی خون توست!


    سلام، ای آنکه قبله ‏نمای حقیقت، تا ابد سمت مزار تو را نشانه رفته است!


    سلام، ای ناخدای سفینه نجات!


    سلام، ای هادی رودهای سرگشته!


    سلام، ای فانوس دریای هدایت!


    سلام، شعر سرخ خدا!


    سلام، خطبه بلیغ شهادت!


    سلام، پرچم برافراشته شعر و شمشیر!


    سلام، ای سپیده لیله قدر!


    سلام، ای تشنه ‏ترین رود، سربریده‏ ترین شمس!


    سلام، ای سرمست از شراب طهور شهادت!


    سلام، ای سرسپرده به تیغ یار!


    سلام بر تو ای مهربان ترین ارباب ...



    ****


    اعیاد مبارک..

     عیدتون مبارک

    ان شالله عیدی بگیرید...

     التماس دعا

    :)

    دل من...
    به من خسته و غمزده رحمی
    سلام
    بسیار زیبا و پر احساس بود
    اما نباید اینگونه بود، مرد و زن هم ندارد 
    گاهی باید مثل یه کوه ایستاد و خم به ابرو نیاورد

    یاعلی
    سلام
    بسی دنیا دارد این ماهی ، بلور دلت همیشه شفاف و سالم باشد
    تصویر و نوشته هر دو زیبا بودند
    یاعلی

  • دخمل بد ♡♡♡
  • چه قشنگ بووووودددددد......بسیار پر احساس و زیبا...
    پاسخ:
    تشکر
    عجب تنگ خوشگلی 
    مراقبش باش همیشه 

    امیدوارم هرگز کسی دلتون رو نشکنه.
    به سراغ من اگر می ایید 
    نرم واهسته بیایید 
    مبادا که ترک بردارد
    چینی نازک تنهایی من... 



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">