♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۳
  • ۱

ازادی خرمشهر

دونه دونه

آزاد سازی خرمشهر در 3خرداد ماه سال61 را به تمام هموطنان عزیز تبریک میگویم.

نظرات (۹)

شهیدحاج علی محمدی پور

برادر عرب که به دنبال من می گردی تا گلوله ات را در سینه ام بنشانی ، در روز قیامت جای من و تو عوض خواهد شد ، آن روز من به دنبال تو خواهم گشت تا نزد خداوند تو را شفاعت کنم.

سلام
بنده هم به شما تبریک عرض میکنم
تصویر عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنون
  • دخمل بد ♡♡♡
  • منم تبریک میگم.....
    نمیاین، نمیاین، نمیاین....یهویی میاین تخته گاز(! ) چند تا پست باهم میذارین!
    پاسخ:
    مرسی
    این چند وقته امتحانات هست زیاد نمیشه بیام
    تو هفته ای یکی دو بار شاید واسه همین چند تا پست میزارم.
    تو ازاد سازی خرمشهر چه  انسان هایی  که قهرمانانه با خونشون  پای عزت ایرانی اسلامیشون وایسادن خیلی ها شهید شدن خیلی هام مجروح و غیره 
    خداوند پاداش خوبان رو با رحمانیت خودش چندین برابر کنه 
    تبریک میگم خنده دوباره ایرانی هارو (سالروز ازادی خرمشهرو) به هموطنان و شما دوست عزیز

    خرمشهر را خدا آزاد کرد...
    سلام
    گرامی باد یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر
    اونها مرد بودن و مردهای الآن!!!
    دیگه نسل اون مردها منقرض شده. همشون رفتن.
    پاسخ:
    ولی اگه اراده کنیم و بخوایم ما هم میتونیم
     راه شون رو ادامه بدیم.
    شخصی از آیت الله بهجت ره پرسید: چرا ما گناه می کنیم؟ می خواهم بدانم با اینکه  ما مسلمان هستیم علت ارتکاب ما به گناهان چیست؟

    ایشان در جواب فرمودند:« کسی که بداند در مرأی[= معرض دید] و مسمع[= معرض شنیدن] خدا است، نمی تواند گناه کند. تمام انحرافات ما از این است که خدا را ناظر و شاهد نمی بینیم.

    پاسخ:
    لایک
    از آیت الله بهجت پرسیدند برای بیماری ها چه کنیم؟
    پاسخ دادند:خداوند متعال کپسولی درست کرده است که تمام ویتامین ها در آن است!
    آن کپسول هم صلوات بر محمد و آل محمد است...
    "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">