♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۳
  • ۰

طنز


جوک دونه دونهدونه دونه

نظرات (۱)

  • دخمل بد ♡♡♡
  • سلام.....شکل دوم خعیلی بامزه بود.....خدایی من با درس خونا مشکلی ندارم
    ولی به اونایی که عین خفاش(! ) پهن میشن رو ورقه که یه وقت شما چیزی از رو دستش
    ننویسی آلرژی دارم شدید.....
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی خندیدم واقعا !!خفاش خخخخ
    خداروشکر اینجور ادما زیاد هست تو کلاس ما
    ولی ما هم بیکار ننشستیم بین3 الی 4 نفر کتاب 
    رو تقسیم میکنیم سرجلسه میرسونیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">