♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۰

Shahram Shokohi – Doneh Doneh

 فوق العاده زیبا و شنیدنی دونه دونه با صدای شهرام شکوهی

 

373737373

دانلود در ادامه مطلب

 آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.13 مگابایت

» دانلود آهنگ دونه دونه «

 

 

اگه به هیچکی نگی میگم عاشقت شدم

بهت اطمینان میدم ، مطمئنم میخوادت

اشک شوق اشک تو،از نگات مشخصه

یه دوست دارم بگو ، همین برا من بسه

دونه دونه دونه دونه حرفات، باعث شد بمونم باهات

دونه دونه دونه دونه اشکات، کاری کرد بمیرم برات

خودت بگو تو دنیا

کی قد من میخوادت

که یادشم نباشی

بازم باشه بیادت

اونقد خوبی که دیگه هیچکی به چشمام نیاد

جدا شدن از این عشق از من که بر نمیاد