♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۴
  • ۰

4#

ﺩِﻟـَﻢ ﮔِﺮِﻓﺘـِـﻪ ﺍَﺳـﺖ...!
ﯾــﺎ ﺩِﻟـﮕﯿــﺮَﻡ...!
ﯾـﺎ ﺷﺎﯾَـﺪ ﻫَـﻢ ﺩِﻟَـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍَست...!
ﻧِﻤــﯽ ﺩﺍﻧَــﻢ...!
ﺍًﺻـﻼًًً ﻫﯿـچﻭَﻗـﺖ ﻓَــﺮﻕِ ﺑِﯿــﻦِ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧَﻔَﻬـﻤﯿــﺪَﻡ...!
ﻓِﻘَـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧَـﻢ ﺩِﻟَـﻢ ﯾِـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷَـﻮَﺩ...!
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐِـﻪ ﻣِﺜــﻞِ ﻫَﻤﯿــﺸِـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ...!
ﺩٍﻟًـﻢ ﮐِـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷَـﻮَﺩ...!
ﻏُﺼِّـﻪ ﻫـﺎﯼِ ﺧــﻮﺩَﻡ ﮐِـﻪ ﻫـﯿﭻ...!
ﻏُﺼِّـﻪ ﯼِ ﻫَﻤِــﻪ ﯼِ ﺩُﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷَـﻮَﺩ ﻏُﺼِّـﻪ ﯼِ ﻣَـن... !

دونه دونه

نظرات (۱۸)

سلام
هرستاش بده!دل گیربودن یادل گیربودن یاگرفته بودن دل…!
عکس گوشه وبتون خیلی قشنگه

یاعلی
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام

ان شاء الله آرامش همسایه دلتون بشه ...

در ره منـزل لیلی که خطـرهاست در آن

شرط اول قدم آن است که مجنون باشی



  • فاطمه نظری
  • سلام
    متن زیبایی بود
    موفق باشید
    دقیقا, تجربه کردم.
    خییییییییییلی حس گندیه
    توی اون لحظه فقط دلم می خواد گریه کنم, بی دلیل...
    امام صادق (ع) فرمودند:
    هنگامی که گرفاری بنی اسرائیل طولانی شد چهل صبح دعا کردند و به گریه و ضجه پرداختند، خداوند حضرت هارون و موسی را 170 سال زودتر از زمانی که مقدر بود برای نجات آنها فرستاد؛ اگر شما نیز چنین کنید خداوند فرج ما را برای شما می فرستد وگرنه غیبت تا نهایت آن طول خواهد کشید.
    تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه ی 143





    نفهم ترین چیز تو دنیا دله 
    کلی براش دلیل ومدرک میاری باز اخر شب می پرسه چرا؟


    وقتی نمی دانی چه برسردلت آماده دلتنگی بهانه ی بیقراریهایمان میشود...
  • دخمل بد ♡♡♡
  • اهم اهم....اجازه هست یه چیزی بگم؟؟؟؟
    من این اهنگ شهرام شکوهی رو دان کردم فک کنم یه جای متنو اشتباه
    نوشتین...."مطمئنم میخوادت"غلطه....فک کنم میگه"مطمئنم به خودم"....
    حالا واقعا نمیدونم درستش چیه....این شهرام شکوهی کلا یه مدلیه صداش...
    شما خودتونم با دقت گوش کنین ولی فک کنم حق با من باشه...^_^
    پاسخ:
    اهنگش رو داشتم الان نمیدونم کجا گذاشتم!
    ولی پیداش کنم یادم باشه حتما با دقت گوش میدم.
    دل من غصه نخور،تو هم خدایی داری
    مطمئن باش که در قلب بزرگش،تو جایی داری

    دل من غصه نخور،باز چرا میسوزی؟
    غم مخور،چون گذر پوست به دباغ بیفتد روزی

    دل من غصه نخور،شیوه ی دنیا این است
    هر که بشکست دلی،جزای آن سنگین است

    دل من غصه نخور،قاضی درگاه خداست
    عدل و دادش ز همه قاضی و قضات جداست

    دل من غصه نخور،لذت هر فتح به جنگش باشد
    مزه و شادیه هر گنج به رنجش باشد

    دل من غصه نخور ز بی مبالاتیه دوست
    چونکه از کوزه همان برون تراود که در اوست

    دل من غصه نخور،میگذرت غم هایت
    میرسد روز غزل هایت و شادی هایت

    (کوروش کاویان)
    این اهنگ شهرام شکوهی خیلی عالیه 
    حیف نشد تو پستش کامنت بذارم 
    لااااااااااایک 
    پاسخ:
    ممنون
    متن زیباییه 


    لبخند بزن حتی به غصه ها 
    حتی به خاطره های بد و خوب 
    حتی به گذشته
    به ادم ها 
    به گل
    نسیم
    اسمون
    ستاره 
    به همه زیبایی ها لبخند بزن 
  • دخمل بد♡♡♡
  • تو اگر "دلگیری" لحظه ای چشم ببند
    اندکی اشک بریز و بخوان نام مرا
    به تو من نزدیکم
    نام من یزدان است
    لقبم ایزد پاک
    تو مرا زمزمه کن
    خواهم آمد سویت
    یا که فریادم کن
    که منم منتظر فریادت.....
    هیعیییییی....هیعیییییییی ....هیعیییییییی
    پاسخ:
    لایک لایک
    خوردیم چو گنجشک به دیوار بلورین
    پنداشته بودیم ک این پنجره با است
    سلام
    خیلی وقت ها دل من هم میگیره ، ولی دلیلی پیدا نکردم  ...
    فقط میدونم یه چیزی میخواد .
    مدیونی اگه بگی عاشق شدم !!! ... :)
    پاسخ:
    سلام
    دمت گرم داداش
     هرگز راز عشقت را با معشوق مگوی
    آن عشق می‌پاید که ناگفته می‌ماند
    زیرا این نسیم لطیف و مهربان
    خوشتر که خاموش و نامرئی بگذرد .
    من از عشق خویش با معشوق سخن گفتم
    و راز دل آشکار کردم
    اما او سرد و لرزان
    و هراسناک و پریشان
    مرا رها کرد و برفت ..
    دیری نپایید
    که رونده‌ای از راه رسید
    خاموش و نامرئی همچون نسیم
    و او را با یک آه در ربود و ببرد ...


    { ویلیام بلیک }
    غصه هاتون بده به من.
    پاسخ:
    چرا داداش؟؟
    کاش ادرس وبتون رو میدادین!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">