♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۵
  • ۰

ماه رمضان

اِلهــــــــــــی...
ایــن روزهـــآ...کـــه خــودَت...
تَمــــــــآمــ فــآصِلــه هــآرآیِکــ بـه یِکــ بَــرمیـدآری...
تــآمَــن بِـرِسَمــ بـه دَســت هــآیِ مِهــرَبــآنِ تــو...
ایــن روزهــآعَجبیـــــــــ ..."طَعمِــ عِشــق" میـدَهَــند ...


ماه رمضان مبارک ... التماس دعا :)


نظرات (۱۱)

آمد رمضان هست دعا را اثری

 دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار تویی
ای داور بخشنده به ما کن نظری

التماس دعا شایان عزیزم
پاسخ:
همچنین
بزرگ ترین الماس جهان آفتاب است،که خوشبختانه بر گردن همه می درخشد.چارلی چاپلین
لینک شدید لینکم کنید ممنون
باتبادل لینک موافقم و لینکتون کردم لینکم کنید ممنون
خدایا
خیلی
خدایی
وبتون عالیه یه سر هم به وبم بزنید ممنون
سلام
مبارک شماهم
التماس دعا

یاعلی
آره دقیقا یه حس و حال قشنگی داره ماه رمضون.
سلام
التماس دعا از شما...
فونتش چرا اینقده مد داره؟به منم سر بزن 
پاسخ:
والا نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">