♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۲
  • ۰

رفیق

رفیق

من کاری با شادیات ندارم

اون موقع همه کنارتن

ولی غم داشتی بیا

نصف نصف

رفـــــــیـــقـــ


نظرات (۲۷)

آقا من هوادار جفتشون بودم :D
عجیب جمله ای بود... عمراً همچین کسی پیدا نمیشه... :(

یاد این پست قدیمی م افتادم:

http://no-concern.mihanblog.com/post/23
  • سَمـــkhaNoOmـــے
  • سَلامـــ شایــــآن خوو9بـــی؟؟

    خیلی خوشحآل شُدَم پیدات کردمـــآ وااای

    منو یادت هست اصن :(

    کجایی بی معرفـت این بلاگفآ خیلی اُلاخــه :/

    شناختـــی؟؟!

    سمـآنهـ اَم  :)
    پاسخ:
    سلام سمانه جان
     عه مگه میشه ابجی مون رو فراموش کنیم؟!؟
    اره دیگه از وقتی بلاگفا خراب شده ما اینجا رو باز کردیم.
    رفاقت یعنی همین ...
  • محدثه جون
  • لایکککک
    کتاب جا نمازی خونی منتشر  شده لطفا برای  دانلود تشریف بیارید
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
     با افتخار لینک شدید
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • یا رفیق من لا رفیق له...!
    چه رفیقی بهتر از خودش؟!؟
    :)
    .
    التمآس دعآ...
    رسم رفاقت اینه که
    با رفیق پیرشی
    نه اینکه وسط راه از رفیق
    سیرشی..
    سلام عزیزم
    تولدت داداشمه و من براش می خوام کامنت جمع کنم تا سوپرایز بشه لطفا بیا و بهمون سر بزن و بهش تبریک بگو:*
    ممنونت می شم
    سلام
    طاعاتتون قبول
    التماس دعا
    به روزم
    یاعلی
    سلام وبلاگتون زیباست 
    امیدوارم همین جور دوام پیدا کنه 
    خوشحال می شم به وب منم سر بزنی

    پاسخ:
    سلام
    حتما بهتون سر میزنیم
  • سعید ابراهیمی
  • واقعن...
    عجییییییییییب به دلم نشست
    ایول داشت
    آپم
  • دخمل بد ♡♡♡
  • نه بابا.....کی میگه دوست خوب دیگه نیست.....من کلی دوست خوب دارم.....این کامنتfanous و جوابش واقعا لایک داشت....خخخخ.....کلی خندیدم.....
    پاسخ:
    سلام
    دوست خوب هست ... اما کم پیدا میشه
    والا یه جشن تولد رفتیم از اقوام بود,مودم شون بود 
    یعنی 90 درصد افراد حاضر در جشن توی لاین توی گروه بودن !!!!!!
    ما باید دنبال همون 10 درصد دوست واقعی بگردیم.
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    طاعاتتون قبول درگاه احدیت

    به قول شاعر:
    "دوست آن است که گیرد دست دوست
    در پریشان حالی و درماندگی..."

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    رفیق خیلی چیز خوبیه تا میتونید دوست بگیرید اما دوست واقعی و مفید
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • رفیق

    من کاری با شادیات ندارم

    اون موقع همه کنارتن

    ولی غم داشتی

    غلط میکنی بیای سراغ من -_-

    والاع :|


    فروغ فرخزاد

    آرزو

    کاش بر ساحل رودی خاموش

    عطر مرموز گیاهی بودم

    چو بر آنجا گذرت می افتاد

    بسراپای تو لب می سودم

     

    کاش چون نای شبان می خواندم

    بنوای دل دیوانه تو

    خفته بر هودج مواج نسیم

    می گذشتم ز در خانه تو

     

    کاش چون یاد دل انگیز زنی

    می خزیدم به دلت پر تشویش

    ناگهان چشم ترا می دیدم

    خیره بر جلوه زیبائی خویش

     

     کاش در بستر تنهائی تو

    پیکرم شمع گنه می افروخت

    ریشه زهد تو و حسرت من

    زین گنه کاری شیرین می سوخت


    کاش از شاخه سرسبز حیات

    گل اندوه مرا می چیدی

    کاش در شعر من ای مایه عمر

    شعله راز مرا می دیدی


    سلام
    التماس دعا:)
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    تو بخشِ صفحات ِ مستقل و منو ساز حتما یه بخشِ "خانه " بساز. 
    پاسخ:
    فرصت اندک است
    ولی
    اگر فرصت شد
    چشــم:-)
    سلام 
    نماز روزتون قبول درگاه حق باشه ان شاء الله 
    پاسخ:
    سلام
    همچنین
    کو چنین رفیقی ؟ انگار تخمشو ملخ خورده
    پاسخ:
    لایک
    ماه رمضان مبارک

    خیلی خوبه ادم یه دوست خیلی خوب داشته باشه که کنار ادم باشه
    بعضی دوستان واقا ماه هستند
    ....
    ولی بعضی شمر و یزید اند خدا نصیب کسی نکنه
    پاسخ:
    اره واقعا هم همینجوریه!!!
  • بز بز قندی
  • هییییییییییییی...
    دیگه یه دوست واقعی ام نمیشه پیدا کرد.
    پاسخ:
    بگرد پیدا میکنی...
    بسلامتی همه ی رفیقای با مرام...
    پاسخ:
    لایک
    یارفیق من لا رفیق له
    پاسخ:
    یا رفیق عزیزم
    نعم رفیقی خخخ
    عربیم خوب نیست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">