♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۰

مشـــهد

با سلام خدمت دوستان

دوباره اومدم  این یه مدت وقت نمیشود بیام نت شرمنده :(

ولی به هر حال اومدم :)

بع بع چقدر نظر هست تو این مدتی که نبودم  بیک لایک دارین خدایش.

چند تا عکس از حرم بزارم براتون شاد بشین , عکاسش هم خودمم با گوشی.

راستی این روزا خیلی به دعا ها تون نیاز دارم بشدت, دعا کنید کارم تو حرم بگیره

راستش اگه اقا بطلبه میخوام برم نوکری شو بکنم.

پیشنهاد میکنم از 15 مرداد به بعد حتما به پایتخت معنوی(مشهد مقدس) یه سفری بکنید. 



حرم

حرم

حرم


اینم عکس عشقم سبحان

سبحان


نظرات (۱۱)

خوشـــــآ به سعادتتون...

اسفندماه سال گذشته مشهد بودم... 6ماه پیش... انقد دلتنگ زیارتم که احساس میکنم چندســاله نرفتم...

ایشالا هر حاجتی داری برآورده شه

اون نی نی داداشته؟ خیلـــــــی نازه... ماشالله

پاسخ:
خودم که هر هفته حرم نرم یه جوری دلم میگره
الانم چند وقته مشهد نیستم خیلی دلم تنگ شده.
خیر داداشم نیست ولی از اقوامه نزدیک هست.
فکر  نکنید اون یکی که بچه رو بغل کرده من باشما؟؟!؟
  • ذره ی ناچیز
  • عکسهای قشنگیه
    + کامنت فانوس !

    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    التماس دعا
    مگه شمام بچه مشهدی؟؟؟
    ایول عجب وجه اشتراکی
    پاسخ:
    سلام
    اگه خدا قبول کنه اره مشهدی هستیم:)
  • دخمل بد ♡♡♡
  • سلام....ما ان شاء الله ده روز دیگه حرکت میکنیم به سمت مشهد.....

    راستی خوشحال میشم به منم سر بزنی....
    پاسخ:
    سلام
    ایشالله به سلامتی بیایین مشهد این روزا خیلی صفا میده.

    حتما سر میزنیم عزیز
    رسیدن بخیر
    ان شاءالله به شما خوش گذشته باشد
    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی ممنون
  • فاطمه نظری
  • سلام
    عکسای قشنگی بود
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    مرسی
    سلام عید شومام مبارک باشه 
    ببخشید مدتیه خیلی کم میام نت 
    دعا گوی دوستان هستم 
    پاسخ:
    سلام
    قربانت داداش 
    تا یار ک را خواهد و میلش ب که باشد
    پاسخ:
    لایک
    هوای خراسانم
    آرزوست
    پاسخ:
    اگه قصد سفر داشتین حتما و حتما بیایین مشهد.
    این روزا واقعا یه بوی و عطر خاصی میده.
    اگر نتوانید الگوی ثابتی در زندگی برای خود برگزینید، متاسفانه باید بگویم چیز زیادی در زندگی به دست نخواهید آورد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">