♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۳
  • ۰

پسته

ُسلام

به درخواست بعضی از دوستان

اینم عکس های پسته ... همین امسال94/5/14

عکاس:خودم

کپی ازاد


نظرات (۱۰)

ماشاءالله...
اولین باره باغ پسته میبینم!
اصن بوی اون باغو حس کردم انقد عکسا قشنگ بود...
به قول دوستمون خدا برکتشو زیاد کنه
پاسخ:
ممنون

ببخشید اگه اشتباه گرفتم

مشهد زندگی میکنی؟

اگه آره واقن خوشبحالتون

پاسخ:
مشکلی نداره,اینجا خیلی منو اشتباهی میگیرن
همین دیروز 26 مرداد ماه نزدیک بود جای یکی دیگه کتک بخورم.
بله مشهدی هستیم,البته الان خود مشهد نیستم.
وبلاگ ندارین؟
مگه شما همونی نبودی که میخواستی بری خواستگاری؟!!
پاسخ:
نه به جون خودم!!
صد در صد اشتباه گرفتین.
  • فاطمه نظری
  • سلام
    عکس های زیبایی بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    مرسی:)
    آقا شایان شما همون بچه پولدارِ سایت خانواده برتر نبودی؟
    پاسخ:
    سلام
    بچه پولدار؟!؟خخخخخ
    نه خیر من اون نیستم ولی اونجا عضو هستم.
    خدا حافظ
    پاسخ:
    جایی میخواین برین؟
    ممنون از تبادل لینکتون (:
    با افتخار لینک شدید ...
    پاسخ:
    مرسی
    عشق است پسته های خراسان (;
    پاسخ:
    بیگ لایک
    انشاالله روز به روز برکتش بیشتر شه
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">