♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۰

دل



ﺩﻝِ ﺩﯾـــﮕﻪ …
ﯾــﻬﻮ ﺧَــــﺮ ﻣﯿـﺸﻪ …
ﯾـــﻬﻮ ﮔﻨﺪ ﻣﻲ ﺯﻧــﻪ ﺑﻪ ﺣﺎﻟِــﺖ …
ﻫﯿــﭽﯿــﺖ ﻧﯿﺴــﺘﺎ …. ! ﺍﻣــﺎ …
ﯾـــﻬﻮ ﻫــﻮﺱ ﯾﮑﯿـــﻮ ﻣﯿﮑــﻨﻪ …
ﮐـﻪ ﺩﯾﮕـــﻪ ﻧﯿﺴـــﺖ …!



 

  • ۹۴/۰۵/۲۱
  • شایان oـ0

ki

ki n

n

دل

دلتنگی

دونه دونه

شایان04

نظرات (۶)

  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • عکس دوم خیلی قشنگه.....
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    لذت بردم از وبلاگت...
    موفق باشی شایان عزیز
    پاسخ:
    خواهش میکنم ندا جان
    بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم:)
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • دیگر کمتر اشک میریزم
    دارم بزرگ میشوم
    یاسنگ
    خدااااااا میداند
    پاسخ:
    خیلی قشنگ بود متن تون.
  • سَمـــkhaNoOmـــے
  • سلام شایان جان ممنونم شما خوبی

    من که دیگه از بچه ها خبر ندارم امیر بی معرفت فرار کرد رفت یه جا دیگه خخخ

    از بچه ها هم فقط بارانو دارم

    میگم شما از دریا خبری نداری اونم بی معرفت مارو یادش رف :(
    پاسخ:
    سلام به به سمانه خانوم خوبین ؟ خوشین؟ رو به رشدین؟
    عه  تو چش امیر نمیدیم بی معرفت باشه فرار کنه ها؟؟ خخخخ بچه خوبیه؟ الان کجاست؟
    از دریا یه وبلاگ داشتم توی بلاگفا,متاسفانه بلاگفا تا یک سال پیش تمام فعالیت ها رو حذف کرده خبری ندارم.
    باران خوبه ؟
    پاتوق جدید پیدا کردین؟
    سلام
    دل اگر عاشق نشود دل نیست ، به آن میگویند مغز ...
    صفای دل به عاشق شدن است ...
    اگر کسی در جهت رویا و گمان های خویش گام بردارد و کوشش کند و آن گونه زندگی را که در دنیای خیال برای خود مجسم کرده است فراهم سازد، با موفقیتی که در لحظه های عادی به دور از انتظار است مواجه خواهد شد.
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه نمیتونستم وارد وبلاگتون بشم:(
    شاید ادرس رو اشتباه دادین,خواهشا دوباره بدین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">