♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۱
  • ۰

امتداد دوست داشتن...

می نویسم دوستت دارم و سه نقطه...
و این یعنی اینکه این نوشته
تا همیشه امتداد خواهد داشت ...

Image result for ‫عکس های عاشقانه‬‎

نظرات (۷)

ممنون 
لطف کردین
سلام ممنون از حضورت دوست عزیز
امید وارم موفق باشی همیشه 
 دونه دونه با افتخار لینک شد 
پاسخ:
سلام
ممنون
با افتخار لینک شدید
سلام
قشنگ بود
کلا3نقطه معنی زیادداره!
آها بعله.
پاسخ:
شما میتوانید ما را در بلاگفا هم ببینید.
ادرس:dondone.blogfa.com
فوضولی نباشه .
کیو دوس دالییییییییییییییییییی؟؟؟؟

پاسخ:
سلام
نظر شما متحرم هست برای ما و حتما جواب میدیم.

به بخش (اول بیا اینجــا) مراجعه کنید...
و هیچ مخاطب خاصی ندارم.
و این سه نقطه
چه حرف ها ک نمیرساند
سلام
دستور دادید به وبتون سر بزنم ما هم اطاعت کردیم
موفق باشید
پاسخ:
سلام

خیلی ممنون از حضورتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">