♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۲
  • ۰

صف به صف

این روزها
آرزوهایم 
صف کشیده اند
در صبحگاه ِ فکرهای روشنم...
این روزها 
که چشمانم
به لبان تو
روشن می شوند...


5
  • ۹۴/۰۲/۱۷
  • شایان oـ0

ki

ki n

n

دونه دونه

سایت دونه دونه

نظرات (۱۲)

اشتباه حدس زدین.....منظورمون سایت خانواده برتره
اگه خواستین یه سر بزنین....سایته جالبیه....
پاسخ:
من گوگل سرچ کردم سایت خانواده برتر ولی خیلی سایت باز کرد.
خواهشا ادرس سایت رو بزارید,شاید اومدیم عضو شدیم.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • ای بابا چه فرقی میکنه؟؟؟؟ من تو خانوا ه برترم نگفتم اهل کجام؟؟؟
    ولی خوب در کل واقعا خودمم نمیدونم..هههه اولش توی شهر بابام اینا به
    دنیا اومدم تا 6 سالگی اونجا بودم بعد اومدیم شهره مامانم اینا واسه زندگی 
    از پارسالم که کلا اومدم یه شهر دیگه دانشجوام.....
    پاسخ:
    یه لحظه این خانواده برتر چیه؟ بعضیا میپرسن شما از خانواده برترین یا نه؟؟
    بنظرم شما نزدیک های شهر مشهد هستین؟شایدم یکی از استان هاش.
    درسته؟(ویا تبریز)
  • دخمل بد ♡♡♡
  • بعله منظورم همون بود حالام لطفا پاکش کنید خخخخخ
    نمیخوام شناسایی شم ...مرسی....
    پاسخ:
    درست شد.نگفتین از کدوم شهر هستین؟!
    آقا شایان گرامی پرسیده بودین"خودتونو معرفی نمیکنین"
    جواب این سوالو میگم....عه.......
    پاسخ:
    درست شد عزیز.
    پس چرا من نمیبینمش؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    من شایان تنها کار میکنم , هیچ نویسنده دیگری هم نیست.
  • دخمل بد ♡♡♡
  • یه کامنت اینجا گذاشتم....کوش؟؟؟؟؟
    من جوابتونو دادما....حمل بر بی ادبی نشه یه وقت....
    پاسخ:
    سلام
    تایید شده ...
  • دخمل بد ♡♡♡
  • متن قشنگی بود....ولی من الان تو این سن هیچ آرزویی دیگه ندارم...به همه ی آرزوهام رسیدم
    ولی تا دلتون بخواد زندگیم پره از هدفای بزرگ و کوچیک....
    پاسخ:
    ممنون
    خودتون رو معرفی نمیکنید؟

    سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه
    http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123/

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از نظرتون
    ولی من ترجیح میدم با فعالیت خودم امار رو بالا ببرم.
    واقعا ممنون فقط بگو با اسمی لینکت کنم.
    پاسخ:
    ما را با نام
    ♥دونـــــه دونـــــه♥
    لینک کنید.
    خییییییییییییییییییییلی وب قشنگی داری.
    خوشحال میشم بهم سر بزنی.اگه خواستی منو بلینک بعد بگو منم بلینکمت.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور سبزتان
    با افتخار لینک هستید
    درود. ممنونم به من سر زدید.
    هم متن قشنگه هم عکس.

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • احیانا اینو از جایی کپی نکردید؟
    من تووب صاحبش خوندم قشنگ بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور شما
    اره کپی شده هنوز این وب تازه راه اندازی شده است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">