♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

وبلاگی برای تمامی افراد وسنین

♥دونـــــه دونـــــه♥

امیدوارم لحظات خوشی در این سایت داشته باشید و با نظرات خود ما را یاری نماید.
*
*
*
امشب که بگذرد نمی دانم می شود چند روز، ولی نمی گذرد . . .
*
*
*
روش من در زندگی ساده است:
با من خوب رفتار کن تا
من با تو بهتر رفتار کنم!!

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۴/۰۵/۲۱
    دل
  • ۹۴/۰۶/۱۴
    5#
  • ۳
  • ۰

زخم

دونه دونه

  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • شایان oـ0

نظرات (۹)

ان شالله زخم دلتون خوب بشه ...
هرچند بعضی زخم ها هرچقدرم بگذره باز جاش هست .... 
بعضی زخم ها سالها می گذره اما همچنان خود زخم هست.... 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عیدتون مبارک

    ****************

    بخوان به نام رهایی!

    بخوان به نام بلوغ!

    بخوان به نام صاعقه در التهاب شب!

    بخوان به نام ساقه امید در پهن دشت یاس!

    بخوان به نام خالق خورشید!

    بخوان به نام نامی عشق!

    به اسم اعظم معشوق!

    بخوان نبی گرامی!

    بخوان رسول عشق و امید!

    بخوان به نام نامی توحید!

    تو خواندی

    و عطر آوای تو…

    فضای زمین و آسمان را آکند

    بوی خوش عشق

    ملائک را بی تاب کرد

    فرشتگان سر به سجده بردند

    و عرق جبین پیمبری ات ستردند

    آری ، تو که خواندی

    آسمانیان هلهله کردند

    و عرشیان

    نجات فرشیان را

    مژده آوردند.


    +سید مهدی شجاعی

    پاسخ:
    سلام
    عید شما هم مبارک
    خیییییییییییلی سخته ولی باید عادت کرد.
    سلام
    خدا نکنه
    ان شاءالله زخم دل همه خوب بشه
    منم دارم به همیشه به او فکرکردن عادت میکنم
    متن زیبایی بود
    زخم ها خوب میشن
    ولی بعضی ها جاشون هیچوقت نمیره
    پاسخ:
    اره دقیقا
    سلام
    اینم یه جوک دیگه
    یه روز یه ترک و یه رشتی و یه اصفهانی ...
    حتما بخونش
    پاسخ:
    سلام

    عالی بود عالی
    من دارم باهاش زندگی میکنم.
    پاسخ:
    ما که عادت کردیم.
    afrin
    پاسخ:
    سلام شما؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">